you break my heart in 1000 different ways

vaknade för typ en timme sen, helt sjuuuukt.
orkar inte gå upp såhär tidigt egentligen. känns som att jag kommer somna gott på bussen,
eftersom att det tar en hel timme.
i alla fall så har jag en bok att läsa, som jag lånade av min lillasyster.
"Darkside", den verkar lite B men det är ju något i alla fall,
eftersom att jag aldrig orkar ta mig till biblioteket haha.

men i vilket fall som helst, åker jag in på den där intervjun och sen
går jag till spicy hot och inhandlar lunch till mig och mamma!
AWESOME, det var sjukt längesen jag åt så god mat.

och justja, måste ju betala med kort på bussen och det blir sjukt jobbigt
eftersom att jag inte har en aning om min nya kod till mitt nya bankkort.
måste ta och leta reda på det HEHE.

ska föna håret och äta frulle, herra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0