the third revelation

igår var astrevligast i hela livet tyckte jag. massa favoritmänniskor på samma plats.
åkte hem till hannah och drack lite vin, och så var daniel och matte där. sen kom
einar och mailen och sen kom fredrik :) jag hade i alla fall trevligt!
gick hem till fredrik och sov sen, och att gå upp imorse var inte kul kan jag lova.
ville ju mest ligga kvar i sängen och strunta i arbetsförmedlingen, doh.
men i alla fall så pussade jag fredrik hejdå och drog mig mot bussen,
och köpte en tändare med någon mangaporrgrejs på haha.
sen arbetsförmedlingen där jag höll på att somna hela tiden och nu kom jag precis hem! yey

nu orkar jag inte skriva mer herraaaa :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0