the little black egg

helgen var bäst.
åkte till kribba i fredags kväll och sen blev det bill och bob.
där träffade jag ace och nea. sen följde nea med mig till chloë
och där hade vi astrevligt. sen sov vi hos henne och hängde
hela dagen på lördagen.
runt 18.00 tog jag bussen till malin där vi var och kollade fotboll.
fotbollen var hemskt dålig.
sen gick vi hem till einar och sov i alla fall!

på söndagen  vaknade vi hos einar, men gick snabbt hem till malin
och fixade fattiga riddare! nomnom.
sen åkte vi och handlade på ica maxi haha, det var kul.
och ännu senare kom joke och hämtade mig och skjutsade mig hem,
det var rätt skönt att komma hem faktiskt.

när jag väl var hemma så åt jag, första gången på hela helgen förutom
de fattiga riddarna vi åt på morgonen. sen möblerade jag och städade
mitt rum, jättebra. och sen bytte jag sängkläder, sen duschade jag sjukt
länge och sen gick jag och la mig och det var så SKÖNT så jag trodde jag skulle dö  :D


aja, nu är det i alla fall ny vecka, och på onsdag ska jag på jobbintervju
och på torsdag ska jag till tandregleringen och på något dumt möte. vet inte hur jag
ska lyckas för jag har inte ett öre att ta mig till västerås för.
och så får jag mitt leg den här veckan, wei!

nu orkar jag inte skriva mer och snart kommer mamma hem så jag ska kirra
kaffevatten.

och förhoppningsvis kommer anton hit v. 44, hoppasssssss.
HERRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0