the kill (bury me)

var på rekryteringsmässan igår, det var hemskt.
sen när jag kom till hallsta gick jag hem till mallan för en kopp kaffe,
och där satt hon och vart party i sina brallor (eller något sånt),
och gjorde mig sugen på att gå ut så vi drog till stan och var awesome.
sen idag så var jag på möte med ernesto, asskön snubbe verkligen :D
ville verkligen inte gå dit först, men det var inte så farligt alls.
rätt kul till och med, plus att jag fick gratis kaffe.

imorgon är det fredag och antagligen så ska vi till kåren? eller ja, jag vet inte riktigt än.
för imorgon får ju jag min lön (äntligen!!!!!) och det måste ju firas.
sen på lördag så drar jag och anders till eskilstuna och kafé lillebror vilket blir bäst.
hoppas jag.

idag har jag också varit duktig och kollat på TVÅ filmer. jag trodde aldrig det skulle hända.
men det gjorde det visst.

och jag hade klänning på mig igår hahahahahhahahahahahahaha
nu ska jag göra något herra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0