mean everything to nothing

FREDAG och jag ska va med mallan.
var nyss iväg och hämtade mitt leg, det va rätt nice.



söt va? och NEJ, du får inte nypa mig i kinderna. (bara fjanton)

men i alla fall, så tror jag att jag ska ta och tala lite med mallan om vad vi
ska hitta på ikväll. utgång eller inte? alkohol eller inte? jag är så fattig :(

MEN jag ringde soc idag och ska få en ny tid så jag kanske får pengar,
och så ska jag åka till världens bästa Fjanton 5:e november och ha sjukt
jävla cp kul med honom och alla andra. pepp på det som fan.

på lördag ska jag hem till hannah och fira hennes födelsedag och jag har
lärt mig spela en låt som hon ville, fast jag kan inte hela texten så jag ska
väl fortsätta plugga på den lite. jag är glad idag! HERRRRRRAaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0