it's tragedy and it'll only bring you down

helgen var rätt mysig
åkte till eskilstuna igår och det var hur kul som helst att vara tillbaka bland grabbarna.
satt mest i kafét och drack kaffe, men i alla fall.
knudt tourette spelade och vi drack öl.
efter att vi stressat som fan med att packa ihop och ut med allt
eftersom att larmet skulle gå igång 01.00 så gick vi iväg till statoil
och köpte folköl sen var vi i något studentrum och drack upp dom.
knudts trummis blev fullast och gladast i hela livet haha.
sennnnn så tog jag, anders, elias och lillsimon en promenad till statoil igen
sen gick elias hem och vi andra gick till lillsimon för att sova!

åkte hem idag runt 14 och nu ska jag få fläskfilé och potatisgratäng, AWESOME
och sen ska jag glo på någon film och äta chirre och dricka min vanilla coke som jag köpte
i eskilstuna.

HERRRRRAaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0