interceptor pt2

jahappp! kollade nyss på film med mamma, helt värdelös var den.
i alla fall när vi hade kollat klart (på dvd:n) så frågar mamma:
"jaha, hur spolar man tillbaka den här nu då?" och jag skrattade så
jag nästan kissade på mig.

i övrigt har det varit en jobbig dag för jag har haft sån mensvärk i
hela mig att jag knappt kunnat sitta upp. riktigt jävla jobbigt.
snart borde jag väl gå och lägga mig så jag kommer upp till den där
intervjun imorgon. bah, måste åka 9.00. längesen jag var uppe och
åkte iväg så tidigt. WELLWELL.

missade förövrigt desperate housewives idag, eller ptja. kom på det
21.40 och såg sista 15 minutrarna. bajs på mig.

HERRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0